Известие

Collapse
No announcement yet.

Водород

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Малко е комично, че хора, които пишат "газта", "получената газ" си мерят познанията по химия... Въобще, къде са модераторите?
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Повтарям ти - основният проблем при зелените източници не е самото производство на енергия а нейното складиране.

      Ползването на електрически акумулатори прави инсталацията много скъпа и нискоефективна.

      Ползването на водородни клетки е доста по-ефективно, нищо, че на теб това ти звучи страшно.

      Има слънчеви централи, които например не произвеждат директно ток а загряват субстанция с висок топлинен капацитет (видове соли), които в последствие загряват вода, произвежда се пара и от там нататък електричество.
      Гледах по една програма за тази идея, но никъде не съм чел да има голяма реализация. Колкото до акумулаторите - по-евтино е да построиш ТЕЦ за оползотвориш брауновия газ, получен от електричество

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Гледах по една програма за тази идея, но никъде не съм чел да има голяма реализация. Колкото до акумулаторите - по-евтино е да построиш ТЕЦ за оползотвориш брауновия газ, получен от електричество
        https://en.wikipedia.org/wiki/Solar_power_tower


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Точно!
          Разбрах какво искаш да кажеш, но в цялата тая система има много неща впрегнати!
          Горим бензин за да получим ток за да получим газ която да изгорим пак с бензина...
          Всичко опира до това колко е по-добра получената газ като гориво за двигателя от бензина, защото реално горим бензин за получаването на тая газ.

          ---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:47 ----------

          Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
          Малко е комично, че хора, които пишат "газта", "получената газ" си мерят познанията по химия... Въобще, къде са модераторите?
          А нее ли газ полученото нещо?!
          (оксиводорода, или Брауновия ГАЗ)
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Разбрах какво искаш да кажеш, но в цялата тая система има много неща впрегнати!
            Горим бензин за да получим ток за да получим газ която да изгорим пак с бензина...
            Всичко опира до това колко е по-добра получената газ като гориво за двигателя от бензина, защото реално горим бензин за получаването на тая газ.
            Представи си, че съществува вещество с 0 калории енергийност, но добавено към горивото, то влияе на процеса на горене и така повишава КПД - то на мотора.
            За бензинови двигатели при които КПД - то рядко надхвърля 35% има накъде да се повишава.

            Ето ти пример, как добавяйки нещо към горивото, макар и то да не вкарва допълнителна енергия, крайният резултат е икономия на гориво заради по-високото КПД.

            Сега си представи, че това вещество би могло да бъде водородът.

            Накратко - произвеждаме водород с някаква загуба на енергия, но пък увеличаваме КПД - то, откъдето и положителния ефект от цялата постановка.

            Далеч не твърдя, че така стоят нещата. Това е само едно предположение.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 00:00.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Представи си, че съществува вещество с 0 калории енергийност, но добавено към горивото, то влияе на процеса на горене и така повишава КПД - то на мотора.
              За бензинови двигатели при които КПД - то рядко надхвърля 35% има накъде да се повишава.

              Ето ти пример, как добавяйки нещо към горивото, макар и то да не вкарва допълнителна енергия, крайният резултат е икономия на гориво заради по-високото КПД.

              Сега си представи, че това вещество би могло да бъде водородът.

              Накратко - произвеждаме водород с някаква загуба на енергия, но пък увеличаваме КПД - то, откъдето и положителния ефект от цялата постановка.

              Далеч не твърдя, че така стоят нещата. Това е само едно предположение.
              Така де... Аз по-скоро си мисля че нещо такова трябва да става принципно!
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                Така де... Аз по-скоро си мисля че нещо такова трябва да става принципно!
                Ако има нещо вярно в цялата патардия покрай бълбукаторите, аз смятам, че това е единствено възможното обяснение.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Ако има нещо вярно в цялата патардия покрай бълбукаторите, аз смятам, че това е единствено възможното обяснение.
                  https://www.youtube.com/watch?v=5NB31iWEDW4

                  https://www.youtube.com/watch?v=N_zguYgULSQ
                  Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 00:17.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #39
                    Важното, което Мирчо Табаков казва:

                    1 - Рационален начин за съхранение на слънчева енергия.
                    2 - При смесване с конвенционалното гориво, брауновият газ води до подобряване на процеса на горене и от там - повишаване на КПД на мотора с до 40%.

                    40% на мен ми звучи нереалистично. Ако това беше истина, едва ли щеше да има автомобил без водороден генератор.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Предвид строгите еко норми в ЕС, всички бензинови автомобили щяха да имат не катализатори, а браун генератори.

                      Явно не си струва към настоящият момент технологията.
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Представи си, че съществува вещество с 0 калории енергийност, но добавено към горивото, то влияе на процеса на горене и така повишава КПД - то на мотора.
                        За бензинови двигатели при които КПД - то рядко надхвърля 35% има накъде да се повишава.

                        Ето ти пример, как добавяйки нещо към горивото, макар и то да не вкарва допълнителна енергия, крайният резултат е икономия на гориво заради по-високото КПД.

                        Сега си представи, че това вещество би могло да бъде водородът.

                        Накратко - произвеждаме водород с някаква загуба на енергия, но пък увеличаваме КПД - то, откъдето и положителния ефект от цялата постановка.

                        Далеч не твърдя, че така стоят нещата. Това е само едно предположение.
                        А що не сложим по една бутилка с кислород и да пускаме по малко все се питам

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                          Предвид строгите еко норми в ЕС, всички бензинови автомобили щяха да имат не катализатори, а браун генератори.

                          Явно не си струва към настоящият момент технологията.
                          Технологии има доста и то все по-добри от класическия бензинов двигател... Лошото е че като всичко наистина читаво не може да се наложи...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                            Технологии има доста и то все по-добри от класическия бензинов двигател... Лошото е че като всичко наистина читаво не може да се наложи...
                            Скапани араби с техния нефт и дупещите им се политици

                            Comment

                            Working...
                            X