Малко е комично, че хора, които пишат "газта", "получената газ" си мерят познанията по химия... Въобще, къде са модераторите?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Водород
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПовтарям ти - основният проблем при зелените източници не е самото производство на енергия а нейното складиране.
Ползването на електрически акумулатори прави инсталацията много скъпа и нискоефективна.
Ползването на водородни клетки е доста по-ефективно, нищо, че на теб това ти звучи страшно.
Има слънчеви централи, които например не произвеждат директно ток а загряват субстанция с висок топлинен капацитет (видове соли), които в последствие загряват вода, произвежда се пара и от там нататък електричество.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеГледах по една програма за тази идея, но никъде не съм чел да има голяма реализация. Колкото до акумулаторите - по-евтино е да построиш ТЕЦ за оползотвориш брауновия газ, получен от електричество
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТочно!
Горим бензин за да получим ток за да получим газ която да изгорим пак с бензина...
Всичко опира до това колко е по-добра получената газ като гориво за двигателя от бензина, защото реално горим бензин за получаването на тая газ.
---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:47 ----------
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеМалко е комично, че хора, които пишат "газта", "получената газ" си мерят познанията по химия... Въобще, къде са модераторите?
(оксиводорода, или Брауновия ГАЗ)sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеРазбрах какво искаш да кажеш, но в цялата тая система има много неща впрегнати!
Горим бензин за да получим ток за да получим газ която да изгорим пак с бензина...
Всичко опира до това колко е по-добра получената газ като гориво за двигателя от бензина, защото реално горим бензин за получаването на тая газ.
За бензинови двигатели при които КПД - то рядко надхвърля 35% има накъде да се повишава.
Ето ти пример, как добавяйки нещо към горивото, макар и то да не вкарва допълнителна енергия, крайният резултат е икономия на гориво заради по-високото КПД.
Сега си представи, че това вещество би могло да бъде водородът.
Накратко - произвеждаме водород с някаква загуба на енергия, но пък увеличаваме КПД - то, откъдето и положителния ефект от цялата постановка.
Далеч не твърдя, че така стоят нещата. Това е само едно предположение.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 00:00.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПредстави си, че съществува вещество с 0 калории енергийност, но добавено към горивото, то влияе на процеса на горене и така повишава КПД - то на мотора.
За бензинови двигатели при които КПД - то рядко надхвърля 35% има накъде да се повишава.
Ето ти пример, как добавяйки нещо към горивото, макар и то да не вкарва допълнителна енергия, крайният резултат е икономия на гориво заради по-високото КПД.
Сега си представи, че това вещество би могло да бъде водородът.
Накратко - произвеждаме водород с някаква загуба на енергия, но пък увеличаваме КПД - то, откъдето и положителния ефект от цялата постановка.
Далеч не твърдя, че така стоят нещата. Това е само едно предположение.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеТака де... Аз по-скоро си мисля че нещо такова трябва да става принципно!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко има нещо вярно в цялата патардия покрай бълбукаторите, аз смятам, че това е единствено възможното обяснение.
https://www.youtube.com/watch?v=N_zguYgULSQLast edited by mimouzunov; d.m.y г., 00:17.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
1 - Рационален начин за съхранение на слънчева енергия.
2 - При смесване с конвенционалното гориво, брауновият газ води до подобряване на процеса на горене и от там - повишаване на КПД на мотора с до 40%.
40% на мен ми звучи нереалистично. Ако това беше истина, едва ли щеше да има автомобил без водороден генератор.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПредстави си, че съществува вещество с 0 калории енергийност, но добавено към горивото, то влияе на процеса на горене и така повишава КПД - то на мотора.
За бензинови двигатели при които КПД - то рядко надхвърля 35% има накъде да се повишава.
Ето ти пример, как добавяйки нещо към горивото, макар и то да не вкарва допълнителна енергия, крайният резултат е икономия на гориво заради по-високото КПД.
Сега си представи, че това вещество би могло да бъде водородът.
Накратко - произвеждаме водород с някаква загуба на енергия, но пък увеличаваме КПД - то, откъдето и положителния ефект от цялата постановка.
Далеч не твърдя, че така стоят нещата. Това е само едно предположение.
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеПредвид строгите еко норми в ЕС, всички бензинови автомобили щяха да имат не катализатори, а браун генератори.
Явно не си струва към настоящият момент технологията.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеТехнологии има доста и то все по-добри от класическия бензинов двигател... Лошото е че като всичко наистина читаво не може да се наложи...
Comment
Comment